Pages

Saturday, 8 June 2013

10 momente de la Triatlonul Fără Asfalt 2013

De data aceasta voi schimba puţin stilul de a povesti cum am trăit Triatlonul Fără Asfalt. Voi enumera aleator 10 momente mai mult sau mai puţin relevante şi vă las pe voi să le puneţi cap la cap, să deduceţi ce s-a mai întamplat, să mai căutaţi informaţii şi să construiţi singuri în mintea voastră tot firul poveştii.
Aştept păreri la final!
  1. O fată pe nume Maia a venit să participe şi ea la triatlon, dar nu avea bicicletă, aşa că a cutreierat prin tot 2 Mai căutând să împrumute una de la localnici. A găsit şi a disputat proba cu una de model mai vechi, anume tipul Fără Frâne. Când a fost chemată pe scenă părea să fi terminat întreagă proba!
  2. Călătoria a fost marcată de o ploaie torenţială la intrarea în Mangalia la dus şi de o ploaie torenţială cu grindină pe Autostrada Soarelui şi a Celorlaltor Fenomene Meteorologice la întoarcere.
  3. La un moment dat am fost auzit de cei din jur spunând tare: Băi dar n-am văzut nicio femeie să se plângă că e rece apa asta, numai noi Bărbaţii..!
  4. Motorul maşinii s-a oprit exact în faţa casei unde am reuşit din prima încercare să găsim cazare pentru 3 persoane la faţa locului!
  5. Predau chipul lui George după ce termin înotul şi mă apuc să-i povestesc lui Toshz cum a fost la înot. Povestit e mult spus, deoarece a sunat cam aşa: Apă, brrr.. rece.. bleah! bras.. coate, greu.. pfoaii.. frate!! am încercat.. dar apoi.. rece, pufff.. mă duc.. nisip... nu mai pot!
  6. Am fost urmăriţi de un beţiv în drumul de la 2 Mai spre Vama Veche. El avea chef de alergat, aşa că am tras câteva sprinturi repetate care i-au eliminat toată energia ca să se mai ţină după noi. Totuşi, când ne-a ajuns din urmă în Vamă doar o ameninţare din partea lui Toshz l-a oprit.
  7. Termină un biciclist proba lui şi ajunge la rastelul echipei sale, unde avea de predat ştafeta coechipierului alergător. Dar coechipierul ioc, nu era pe nicăieri! Replica lui Toshz: O fi la budă şi se cacă! Mai târziu, la premiere, avem să aflăm că aşa a fost.
  8. Chef maxim de concurs sâmbătă dimineaţa, după cum se vede mai jos:
    (Toshz)
  9. Termin înotul după o luptă în care am avut ca arme stilurile bras, craul şi spate şi ca scut costumul de neopren, iar ca inamici apa de 14 grade şi mulţi concurenţi cu care m-am tot ciocnit în mare. Mă ridic victorios la mal, în aplauzele frenetice ale spectatorilor de pe nisip, mă apuc să fac un pas să alerg, calc pe pietrele din apă şi pleoşc!! Înapoi cu capul în apă! Dar spiritul lui AquaMan din mine mă ridică din nou pe picioare!
    (Aventuria.ro)
  10. Mergem şi noi duminică pe la amiază la terasa La Dinamo să mâncăm ceva înainte de plecare. Aflăm că micul dejun nu se mai serveşte după ora 11, aşa că nici omletă nu mai fac. Coechipierii mei vor omletă, aşa că ne ridicăm şi mergem la terasa de la Micul Golf. Acolo chelneriţa aşa amabilă cum pare ne spune că nici la ei nu se mai face omletă după ora X. Peste ceva timp vedem cum un băiat venit după noi mănâncă liniştit la o masă vecină o omletă. Poate prea liniştit. Continuarea o las la imaginaţia fiecăruia.
Închei cu poza cu clasamentul echipei, făcută şi iluminată special de Toshz: